POGOJI POSLOVANJA

1. Podatki o podjetju

CUP OF TEA, trgovina, oglaševanje, svetovanje in druge storitve, d.o.o.

Verstovškova ulica 4, 2000 Maribor

Matična številka: 8054169000

Davčna številka: 36798754

Podjetje CUP OF TEA d.o.o. je lastnik spletne strani www.cupoftea.si in ponudnik spletne trgovine CUP OF TEA (www.cupoftea.si/sl/trgovina). Splošni pogoji spletne trgovine CUP OF TEA (v nadaljevanju “COT”) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Splošni pogoji poslovanja so zavezujoči, pri čemer se šteje, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

 

2. Spletna trgovina

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Ponudnik spletne trgovine COT si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih izdelkov (odvisno od dobave materialov, zalog, …) in da v primeru tehničnih težav ali drugih razlogov delno ali popolnoma omeji dostop do spletne trgovine. 

V spletni trgovini COT je možen nakup izdelkov podjetja CUP OF TEA d.o.o. Ponudba v spletni trgovini je odvisna od povpraševanje, zalog ter dobave materialov, zato se ponudba in cene v spletni trgovini lahko spreminjajo. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

V trenutku, ko se kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila, se šteje, da je med kupcem in ponudnikom spletne trgovine sklenjena kupoprodajna pogodba. Od tega trenutka so pogoji nakupa in cena fiksirani za obe stranki pogodbe. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine COT in je kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo (elektronsko sporočilo na info@cupoftea.si).

 

3. Spletni nakup (podatki, koraki nakupa, koda za popust, način plačila in rok dostave)

Ob spletnem nakupu je potrebna oddaja določenih osebnih podatkov za procesiranje naročila in izvedbo nakupa. Ti podatki so: ime, priimek, poštni naslov, elektronski naslov, naziv podjetja (v primeru naročila kot pravna oseba) in telefon. 

Prvi korak nakupa je izbor posameznega izdelka (dimenzija, barva, količina). S potrditvijo izbora (klik na gumb »Dodaj v košarico«), je izdelek dodan v nakupovalno košarico, ki je dostopna preko ikone v zgornjem desnem kotu spletne strani. Kupec lahko v tem trenutku nadaljuje nakupovanje ali zaključi nakup (se pomakne v nakupovalno košarico). 

V nakupovalni košarici ima kupec priložnost pregledati podrobnosti naročila in le-to po potrebi spremeniti. V primeru, da ima kupec kupon za popust, ga v tem koraku vnese v polje »Koda kupona«). Kodo za popust lahko kupec prejme ob prijavi na COT e-novičke. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišete kodo za popust v aktivno polje na spletni strani, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Sledi potrditev stroška poštnine in prikaz skupne cene (cena izbranega izdelka in cena poštnine). Kupec potrdi izbor z klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«, pri čemer je preusmerjen na obrazec za oddajo podatkov (podatki plačnika in podatki za dostavo, v kolikor se ti razlikujejo od podatkov plačnika). Ko kupec izpolni vsa obvezna polja (oddaja zgoraj omenjenih podatkov za nakup), se kupec odloči za način plačila. 

Kupec ima dve opciji plačila in sicer plačilo preko bančnega nakazila ali plačilo z uporabo storitve Pay Pal. V primeru, da kupec izbere plačilo preko bančnega nakazila, nakup dokonča s klikom na gumb »Kupite sedaj«. Kupec je preusmerjen na spletno stran, kjer je izpisano njegovo naročilo (številka naročila, datum naročila, elektronski naslov kupca, skupni znesek naročila in način plačila), navodila o izvedbi bančnega nakazila (podatki podjetja CUP OF TEA d.o.o.). ter podatki o dostavi (poštni naslov plačnika, poštni naslov za dostavo). Kupec prejme potrditev naročila na elektronski naslov, ki ga je oddal v obrazec za oddajo podatkov. Po prejetju sredstev na bančni račun podjetja CUP OF TEA d.o.o., ponudnik izdobavi izdelek, kateremu priloži račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Račun mora shraniti za primer reklamacije.

V kolikor kupec izbere plačilo preko storitve Pay Pal, je s klikom na gumb »Nadaljujete na Pay Pal« preusmerjen na spletno stran Pay Pal-a. Tukaj potrdi nakup. Kupec prejme potrditev o naročilu na elektronski naslov, ki ga je oddal v obazec za oddajo podatkov. Po prejetju sredstev na bančni račun podjetja CUP OF TEA d.o.o., ponudnik izdobavi izdelek, kateremu priloži račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Račun mora shraniti za primer reklamacije.

Rok dostave izdelka se lahko razlikuje glede na to, ali je izbran izdelek na zalogi ali ne. To je opredeljeno in opisano pod značilnostmi izdelka v spletni trgovini. Izdelki ponudnika so ročno delo, zato prosi za strpnost pri roku dostave, poleg tega pa si v primeru večjega naročila pridržuje pravico do daljšega dostavnega roka.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

 

4. Pravica od odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejetja izdelka odstopi od pogodbe, kar mora sporočiti ponudniku na elektronski naslov info@cupoftea.si (razloga mu ni potrebno navesti). V primeru odstopa, mora kupec vrniti izdelek v roku 7 delovnih dneh (po pošti na poštni naslov CUP OF TEA d.o.o., Verstovškova ulica 4, 2000 Maribor, Slovenija). Strošek, ki bremeni kupca v primeru odstopa od pogodbe je neposredni strošek vračila izdelka, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket. Kupec mora vrniti nepoškodovan in nerabljen izdelek, z etiketo (razen če je izdelek uničen ali poškodovan – podrobnosti v točki 5). Ob vračilu izdelka kupec vrne tudi račun za izdelek ter podjetju sporoči osebne podatke in transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Ponudnik bo vračilo opravil v roku 14 dni od prejema vseh potrebnih podatkov, vendar šele potem ko prejme vrnjen izdelek ali kupec predloži dokazilo o vrnjenem izdelku – dokaz dostavne službe. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. V primeru darilnega bona, se darilni bon pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 

5. Reklamacija in zamenjava izdelka

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke ponudnik skrbno zapakira v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani. V kolikor pride do poškodbe izdelka/paketa, kontaktirajte ponudnika na info@cupoftea.si. V primeru, da je do poškodbe prišlo med pošiljanjem in ste izdelek prevzeli ter poškodbo opazili šele pri odpiranju, ponudnik prosi, da čim prej kontaktirate tudi kurirsko službo, da naredi ustrezno poročilo/zapisnik o poškodbi. Dokler se postopek ne zaključi, zadržite poškodovano embalažo in izdelek. V primeru, da poškodbo opazite že pri prevzemu pošiljke, pošiljko zavrnite zaradi poškodbe. Vse ostalo bo urejal ponudnik. Ponudnik bo, v najkrajšem možnem času odposlal nov izdelek, v primeru unikatnega izdelka pa ustrezen nadomestek (v primeru, ko tega žal ne more zagotoviti, ponudnik kupcu vrne kupnino).

Izdelek, ki ni narejen po naročilu, je možno vrniti, nepoškodovanega in brez večjih sledi uporabe v roku 14 dni od prejema. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa. V primeru zamenjave izdelka po naročilu, kontaktirajte ponudnika na naslov info@cupoftea.si

 

6. Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki kupec sporoči na info@cupoftea.si

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico zahtevati, da ponudnik:

  • odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • povrne plačani znesek (kupnino).

V vsakem primeru ima kupec pravico, da zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.

 

7. Varovanje osebnih podatkov in varnost na spletni strani

Ponudnik se zavezuje, da skrbno varuje zasebnost uporabnikov. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Podrobnostih o zbiranju, arhiviranju in varovanju osebnih podatkov so na voljo na podstrani Politika varstva osebnih podatkov (podstran dostopna preko noge spletne strani ponudnika). 

CUP OF TEA d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami je odgovoren Paypal (pogodba s ponudnikom).  Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca – podjetja CUP OF TEA d.o.o. 

 

8. Piškotki

Spletna stran COT uporablja spletne piškotke za zagotavljanje najboljše storitve in uporabniške izkušnje (brskanje po spletni strani in nakup izdelkov). 

Piškotek je majhna datoteka, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku spletna stran pridobi in zabeleži podatek o naloženem piškotku ter s tem prepozna uporabnika. Piškotek poskrbi, da se na računalniku obiskovalca shrani majhna tekstovna datoteka, ki vsebuje življenjsko dobo piškotka, ime strežnika (oz. ime domene) in generirano unikatno število. O naslednjem obisku istega spletnega mesta spletna stran preveri in pridobi vsebino piškota. Spletna stran prepozna uporabnika in na podlagi informacij izboljša uporabniško izkušnjo obiskovalca spletne strani. Piškotki so pomembni za delovenje spletnih strani in ponudnik jih uporablja za analitiko obiskov, oglaševanje in optimizacijo nakupnega procesa. 

 

9. Intelektualna lastnina in pravno obvestilo

Vsa besedila, fotografija, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na spletni strani COT so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika.

 

10. Omejitev odgovornosti

Ponudnik (CUP OF TEA d.o.o.) se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani COT. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena izdelkov spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe posodobiti podatkov na spletnih straneh. V tovrstnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembi in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo izbranega izdelka. 

 

11. Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine COT. V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil, ponudnik obvesti kupca in ga seznani z nadaljnjimi koraki v najkrajšem možnem času. Obiskovalci spletne strani morajo sami zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne trgovine COT in uporabo le-te. Ponudnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

12. Pritožbe in spori

Ponudnik in spletna trgovina COT spoštujeta veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav oziroma pritožbe, lahko kupec kontaktira ponudnika na info@cupoftea.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se bo na pritožbo odvzal najpozneje v 5 delovnih dneh in kontaktiral kupca. 

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno sodišče v Mariboru. 

 

13. Končna določila

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni in objavljeni na spletni strani COT v trenutku nakupa (dostopni preko linka v nogi spletne strani). Kupec je na splošne pogoje tudi opozorjen in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Ponudnik (podjetje CUP OF TEA d.o.o.) si pridržuje pravico, da splošne pogoje poslovanja spremeni brez posebne najave, za kupca pa veljajo tisti, ki so bili veljavni v trenutku opravljenega nakupa.

Splošni pogoji poslovanja preko spletne strani www.cupoftea.si veljajo od objave do preklica.